SEO | קידום אורגני

קידום אורגני SEO

קידום אורגני מזכיר לנו את ט"ו בשבט.

אנו נוטעים שתיל,  מטפחים ומשקים אותו, מדשנים ומזינים כדי שבסופו של דבר, כעבור שנים הוא יהפוך לעץ מניב פירות, שופע ומשגשג.

כמו עם עצים, כך גם קידום אורגני היא פעולה הדורשת סבלנות וזמן. אם אין לכם זמן וסבלנות ואתם מחפשים תוצאות בטווח הקצר, מוטב שתשקלו דרכים אחרות לקדם את הנכס הדיגיטלי שלכם.

מה שחשוב לדעת כשפונים לקידום  SEO על ידי אנשי מקצוע הוא ש SEO מושפע רבות מאיכות התוכן, עד כמה הוא מעניין את הקוראים וגורם להם להישאר באתר זמן רב יותר לכן פעולת SEO משלבת בתוכה הן צד טכני והן צד יצירתי- כתיבה על פי כללי SEO ורלוונטיות לתחום.

הגם ש SEO הופך את האתר לידידותי למנוע החיפוש כך שהוא נסרק על פי כלליו, הוא גם הופך את האתר לידידותי למשתמש מכיוון שבבסיסו נחים עקרונות של חווית משתמש נכונה ונוחה, אז מרוויחים פעמיים.

אמנם מנועי חיפוש הם חכמים ויודעים לסרוק אתרים ביעילות אך גם הם זקוקים לעזרה וכאן נכנס SEO לפעולה.

כדי לקרוא עוד על גוגל ואלגוריתם הדירוג שלו לחצו כאן

קידום אורגני אי אפשר להאיץמה כן אפשר לעשות?

להתחיל בפעולת SEO כמחשבה מקדימה לפני בניית האתר, ואז התוצאות יגיעו מהר יותר.לא היינו מוותרים על SEO בשום מצב, אך עסק שזקוק כעת לתזרים מזומנים ומחפש את הדרך המהירה ביותר להשיג אותו, מוטב שיתחיל בפעולת הקידום הממומן.

אפשר ואף מומלץ לשלב קידום אורגני לצד קידום ממומן וכך ליהנות מפירות בטווח קצר וגם בטווח הארוך יותר.לעסקים קיימים אשר רוצים להתחיל קידום אורגני חשוב לדעת שתיקון ושיפור מצב קיים עשוי לקחת זמן רב, ולכן כשנכנסים לקידום אורגני עבור אתר ותיק יש להכין תקציב מתאים ואורך רוח.

אז איך בעצם עובדים על קידום אורגני בצורה נכונה ויעילה?

ראשית כל מנתחים את העסק. את המבנה שלו ואת תמהיל המוצרים ובודקים באילו נישות הוא מעוניין להתקדם מבחינת דירוג תוצאות החיפוש.

מנתחים מילות מפתח רלוונטיות ובודקים מיהם המתחרים.מחלקים לקטגוריות הרלוונטיות ואז, ורק אז מתחילים באיפיון האתר ובבנייתו. מתאימים אסטרגטגיית תוכן מתאימה ומייצרים תוכן עם מילות המפתח אותן הגדרנו.

דברו איתנו

תיק עבודות

תיק עבודות הכולל אתרי תדמית ומסחר אונליין, דפי נחיתה,
קמפיינים שיווקיים בפייסבוק ובגוגל, ניהול חשבונות במדיה החברתית ועוד