דברים שצריך לבדוק לפני שבוחרים חברה לאחסון אתרים

דברים שצריך לבדוק לפני שבוחרים חברה לאחסון אתרים

כאנשי מקצוע בתחום קידום האתרים – SEO, לא חסר לנו דברים לדאוג להם.
יש את הנושאים הישנים והקבועים: קישורים נכנסים backlinks, יצירת תוכן, קבצי Sitemap וקבצי robots.txt.  ויש גם דברים חדשים להתלהב מהם: חיפוש קולי, קטעי טקסט מובילים, האינדקס הראשון לנייד ועוד.
לצד כל אלו, יש גורם אחד שלעיתים קרובות מתעלמים ממנו, למרות שהוא בעל השפעה ניכרת על זמן השימוש באתר שלכם ועל מהירות טעינת העמוד שלכם – מרכיב חיוני לשמירה על ביצועים אורגניים חיוביים:

אנו מדברים על ספקי אירוח אתרים "HOSTING"

מארח האינטרנט שאתם בוחרים קובע את היציבות הכוללת של האתר שאתם מציעים למבקרים אורגניים (ולכל סוגי המבקרים, לצורך העניין).  אם אתם רוצים למנוע שגיאות שרת וכשל טעינת דפים – ולמנוע מהמבקרים באתר שלכם לחזור לגוגל – אתם זקוקים למארח אינטרנט סולידי שתוכלו לסמוך עליו.

ריכזנו עבורכם 5 תכונות עיקריות המגדירות חברת אירוח אתרים ידידותית לקידום אתרים.

התחייבות הספק לזמן פעולה מינימלי

ההתחייבות לזמן הפעולה של מארח האתר היא המדד החשוב ביותר בקביעה האם הוא ידידותי לקידום אתרים.

זמן עבודה מתייחס לאחוז הזמן בו האתר מקוון ונגיש. ככל שזמן ההפעלה שלך גבוה יותר, כך סביר להניח שהמבקרים יבקרו באתר ולא יגלו שהוא מושבת, או ישלחו חזרה למנועי החיפוש , דבר המסכן את דירוג האתר שלכם.מארחים טובים יותר ואמינים יותר מציעים ערבויות גבוהות יותר לזמן הפעולה.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בחרו מארח עם אחריות לזמן הפעלה של 99.9 אחוזים לפחות (ומעלה, אם אתה יכול להשיג אותו). זה מתורגם לכ- 1.44 דקות השבתה ביום ו -8.8 שעות בשנה. לא רע.

עם זאת, היזהרו מכל מארח הטוען אחריות זמן של מאה אחוז. תמיד יהיה זמן השבתה. המפתח הוא לשמור עליו כמה שיותר קצר. ככה זה לא ישפיע על ביצועי ה- SEO שלכם.

מיקום השרת

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בלי.аבעוד שזמן הפעילות מתייחס לכמות הזמן בו תוכן האתר נגיש למשתמשים, מיקום השרת עשוי להכתיב מה היא המהירות בה הוא נגיש להם.

אם אתם נמצאים במסלול אירוח של שרת משותף, VPS או שרת ייעודי, האתר "גר" על שרת פיזי במרכז נתונים היכן שהוא, בניגוד לאירוח בענן, שם הנתונים נמצאים בענן.

באופן אידיאלי, תרצו שמרכז הנתונים יהיה ממוקם קרוב גיאוגרפית, ככל האפשר למרבית המבקרים באתר שלכם. ככל שהשרת רחוק יותר, כך זמן טעינת האתר ארוך יותר.

מיקום השרת יכול גם להראות חשוד למנועי חיפוש, מה שעשוי להשפיע על ה- SEO שלכם. אם אתה פועל במדינה אחת אך משתמש במארח הממוקם באמצע העולם, אוטומטית חושדים שמשהו לא נעים קורה.

למותר לציין שגם השרתים עצמם צריכים להיות מהירים, וכי על המארח להגביר את הביצועים עוד יותר באמצעות רשת אספקת תוכן (CDN).\

אפשרויות בחירה מרובות

כולנו אוהבים לבחור ולא אוהבים שמחליטים עבורנו.מעבר לאירוח עצמו, חברות אירוח רבות מציעות ערך מוסף אופציונליות שיכולות לשדרג את האתר שלכם. הנה מספר אפשרויות שאפשר ואף רצוי ליהנות מהם גם באמצעות חברת אירוח האתר שלכם.

  • גיבויים אוטומטיים 

אם משהו אי פעם משתבש, אתם תרצו גיבוי לאתר שתוכלו לשחזר ממנו במהירות. בדקו האם המארח שלך מציע גיבויים אוטומטיים בחינם או בתוספת תשלום.

  • SSL: HTTPS

במשך שנים, היה פרוטוקול זה פקטור לדירוג אתרים. אם עדיין לא עברתם לאתר מאובטח, עליכם לעשות זאת. וודאו שהמארח שלכם תומך ב SSL –חלק מהמארחים אף כוללים אותם בחינם באמצעות חבילת האירוח שלהם.

  • ספקים עם תכניות אירוח מרובות

ככל שהטראפיק באתר יגדל, צרכי האירוח שלכם עשויים להשתנות (זה דבר טוב!). בסופו של דבר, מספרי התנועה שלך עשויים להיות גדולים מספיק כדי לעבור לשרת ייעודי משלכם. המעבר הזה יהיה קל יותר (וזול יותר) אם לא תצטרכו להחליף ספקי אירוח בו זמנית.

ביקורות טובות

בסדר, נניח שאתם ממש משתמשים ברשימה הזו כדי להשוות בין מארחים. בשלב זה קראתם את תכונות האירוח ונראה שהמארח שבחרתם עושה את כל הדברים הנכונים.

עכשיו הגיע הזמן לבדוק האם טענות השיווק נכונות. לפני שמוסרים כרטיס אשראי, הקדישו מספר דקות לקרוא את הביקורות המקוונות של המארח שלכם.

אזהרה: זירת הביקורות אודות אחסון אתרים נוטה למשוך ביקורות אומללות ביותר.

עם זאת, אתם עדיין יכולים לאסוף מידע רב ערך מתוך ביקורות. חפשו מארחים המופיעים שוב ושוב ברשימות מארחי האינטרנט המובילים, וקראו את הביקורות כדי לוודא שתכנית האירוח שאתם שוקלים לרכוש, תעניק לכם את מה שאתה צריכים.
לא תתקשו למצוא את הרשימות האלה בחיפוש מהיר בגוגל.

מחלקת תמיכה זמינה

בזמן שאתם קוראים את הביקורות, שימו לב במיוחד לאופן שבו אנשים מדברים על מחלקת התמיכה שלהם. במקרה הבלתי סביר שהאתר שלכם ייפול, תרצו להיות מסוגלים לתקן אותו מיד. לרוב זה כרוך בשיחה עם אדם ממחלקת התמיכה. מארח טוב יציע תמיכה 24/7 ללא תשלום. וודאו כי שעות הפעילות של צוות התמיכה של המארח הפוטנציאלי שלך נוחות, ובדקו כיצד בדיוק תוכלו ליצור איתם קשר. האם יש מספר טלפון, צ'אט חי או דוא"ל? בדקו גם את הפרופילים החברתיים שלהם. מארחי אתרים שאכפת להם לעזור ללקוחות שלהם נוטים להפוך את תמיכת הלקוחות לזמינים באופן נרחב במדיה חברתית, ולעתים אפילו באמצעות חשבונות טוויטר ייעודיים.

אז מה מגדיר מארח אינטרנט ידידותי לקידום אתרים?

אירוח אתרים טוב ואמין הוא אחד הדברים ההם שתרצו שירוץ ברקע מבלי שתצטרכו לחשוב על זה. מוזמנים לרשום כאן על החוויה שלכם בעבודה מול חברות אחסון או דברו אתנו לקבלת המלצה חמה.