ניהול תוכן

תוכן הוא המלך.

מאז ומתמיד, לצד מזון לגוף, אנשים זקוקים גם למזון לנשמה ותוכן ממלא תפקיד חשוב זה, על ידי הזנת מוחם וליבם של הקוראים ברעיונות, עמדות, אמונות, יופי, אסתטיקה וכיום, כל זה קורה בקידוד 0 ו- 1 לכל מדיה דיגיטלית אפשרית.

אז מה הופך תוכן לתוכן טוב?

ראשית, היותו מותאם לעסק המפרסם אותו. התוכן חייב להיות קשור בין אם ישירות ובין אם
בעקיפין לענף בו פועל העסק.

קוסמטיקה אורגנית על חומרי גלם אורגנים ושגרת טיפוח
נטורופתיה על בעיות רפואיות הניתנות לפתרון דרך טיפול משלים
מרכז לאירועים על חתונות חורף ובחירות מוזיקליות
חנות למוצרי טיפוח לשיער על טרנדים של צבע בעולם, טיפול נכון בשיער בחורף ועוד
 ואלו הן רק מעט מהדוגמאות, הרעיון כבר מובן…

לתת ערך

בעידן בו כולם רוצים למכור משהו, חשוב לתת ללקוח הפוטנציאלי שלך גם ערך ללא ציפייה לקבל תמורה. תוכן בעל ערך הוא משהו שכל לקוח פוטנציאלי ידע להעריך, בטח כשלא נדרש ממנו עדיין להכניס את היד לכיס.

פתיחת ערוץ תקשורת

דרך שיתוף ברעיון, טיפים שלמדנו מניסיוננו, פרסום עמדה שאנו כעסק מאמינים בה, אנו יוצרים עבור הלקוח דרך לפתוח עימנו תקשורת בלתי מחייבת- השלב הראשון בכל מערכת יחסים עסקית.

מגדיר מומחיות

תוכן איכותי ומקצועי, הופך את המפרסם אותו לבעל דעה נחשבת, איש מקצוע או מומחה. כשלקוח פוטנציאלי מחפש אתכם ברשת, הוא לא תמיד יוצר קשר ישר. מרבית הלקוחות ישוטטו לפני ברחבי הרשת, יקראו חומרים ויחכימו, בשלב ראשון, מתוכן שמפוזר בחינם ברשת. ככל שבעל עסק יפרסם יותר, כך עבודת השיווק בהמשך תהיה עבורו קלה יותר, דעותיו ורעיונותיו המפורסמים בודאי זכו כבר להצצה, ואם התוכן דיבר אליו לפחות חלק מפעולת המכירה והשיווק נחסכו

SEO

תוכן טוב, עם מילות מפתח הקשורות לעולם העסקי, מקדם את האתר שלנו ברשת באופן אורגני, ובכך עוזר לו להיות מדורג גבוה יותר במנועי החיפוש. לאחר ביצוע ניתוח מילות חיפוש וביטויים הרלוונטיים לעסק שלנו, יש ליצור תוכן סביב מילים אלו ולעדכן את האתר באופן קבוע במאמרים, בלוג, סקירות וכו', על מנת שגוגל יסרוק אותם ויציג אותם כתוצאות עבור מי שמחפש.
לעיתים קרובות אנו נתקלים בבעלי עסקים שלא מוצאים זמן לכתוב או שאין להם רעיון על מה לכתוב, ומשום כך אנו מציעים לכל מי שיש לו ערך ומסרים להעביר, תנו לנו לעשות את עבודת הכתיבה עבורכם.בתהליך עבודה קצר ומדויק, נלמד להכיר אתכם, את הקול שלכם, נבנה עבורכם תכנית תוכן, נכתוב, נערוך טקסטים, נתכנן סרטונים, נבחר את המדיה המתאימה ונעלה אתכם לאויר!

בשביל זה אנחנו כאן

דברו איתנו

תיק עבודות

תיק עבודות הכולל אתרי תדמית ומסחר אונליין, דפי נחיתה,
קמפיינים שיווקיים בפייסבוק ובגוגל, ניהול חשבונות במדיה החברתית ועוד