מחשבון ROI- Return on Investment

דע מהו החזר ההשקעה שלך בקמפיינים מסוג "תשלום עבור קליק"!

 כמה נחמד זה יהיה לדעת מראש, מה הולך להיות החזר ההוצאה שלך עוד לפני שהוצאת שקל על קמפיין פרסום מסוג "תשלום עבור קליק"?
ובכן, עכשיו אתה יכול!

מחשבון "החזר על השקעה" – ROI

על מנת להתחיל, כל שעליך לעשות הוא להקליד את הנתונים המספריים הבאים, לחץ על חשב והתכונן להיות מופתע. אתה מוזמן גם לשחק עם עם הערכים על מנת לבדוק באילו ערכים עולים ויורדים יושג החזר רצוי עבור ההוצאה שלך.

הערה:

ROAS- Return on ad spend מוגדר ב Google ads כ-  Value/Cost

ב- ROI מפחיתים את עלות הפרסום, ב ROAS לא.

תוצאות צפויות

קבל סקירת קמפיין ללא תשלום

מילון מושגים נפוצים בחישוב ROI:

  • Average Sale- מחיר מכירה ממוצע >>> ערך של המרה = רווח על המרה
  • ROI- החזר על השקעה >>> רווח ברוטו/ עלות
  • ROAS- החזר על הוצאת פרסום >>> רווח נקי/ עלות
  • CPC >>> עלות עבור קליק
  • Conversion Rate – יחס המרה >>> אחוז מהמבקרים שרכשו

מהי השראה עבורנו?

השראה עבורנו היא הצלחה של לקוחותינו.

אנו מלווים בהצלחה רבה עסקים קטנים לצד מותגים גדולים שמתקשים להשיג את התוצאות הרצויות מהאתר שלהם, עד לקבלת נוכחות חזקה אמינה ורווחית ברשת.